Jag känner för att hitta något riktigt stort att skriva om, något jag tycker är viktigt och brinner för men samtidigt så roligt. Det kryper i kroppen när det finns så mycket som jag inte kan sätta ord på än, som jag känner finns där men inte riktigt har kommit fram. Livet handlar om så många olika saker, för olika personer, de finns dom som undrar vad jag ska göra åt min utbildning, vad jag vill jobba med i framtiden. Mitt vanliga svar är att jag inte vet och att det löser sej, vilket det också kommer att göra. En vacker dag måste jag ta tag i allt som har med skolan att göra, men just nu, när jag faktiskt har ett jobb och vet vad ett av mina delmål i livet är, så kommer jag att satsa på det. Skolan är viktig, men just nu finns det andra saker som för just mej är viktigare.
 
Livet rullar på rätt bra helt enkelt och med det sagt ska jag återgå till allvaret och tagga inför att börja flytta in i nya lägenheten ikväll, woohoo
 
puss/m

Kommentera

Publiceras ej