Hemma igen efter helgens distriksårskonfrerens och kan säga att jag är så glad över att vara en del av just detta distrikt. Under helgen har det varit bra inlägg från talarstolen, glada miner och en massa massa skratt! Det fina med just SSU är våran sammanhållning och hur vi hela tiden vill utveckla politiken. Jag är så nöjd.

I helgen av sa jag även min roll som ersättare i Distriksstyrelsen. Har varit jätte roligt att vara med där i år och så jäkla lärorikt! Men nu ligger all fokus på SSU Sollefteå och även på kommunpolitiken och tror det blir hur bra som helst.
 
Måste även få dela med mej av hur otroligt stolt jag är över mina vänner i SSU Sollefteå som under helgen bland annat gick upp och levererade i talarstolen! Känns så kul att se hur dom utveckats under året och även hur fina och bra människor de är. Så sjukt stolt!!
 
/M
 
 

Kommentera

Publiceras ej